הסבר על התוכנית

האומנות היא בתוכנית

לתוכנית אימונים מאוזנת תפקיד משמעותי בהשגת המטרות שלנו. התוכנית שלנו בנויה סביב עקרונות של תנועה, מיומנות גופנית וכוח. אם נדבוק בעקרונות האלו נוכל לשפר את הכושר שלנו ואת איכות חיינו. התוכנית שלנו תשפר את כל היכולות הגופניות שלכם, לא רק שריר מסויים, תנועה מסויימת או מיומנות אחת אלא את הכל ביחד. בכדי לעשות את זה עלינו לבצע מגוון רחב של תנועות ותרגילים ולערבב אותם יחד. ככל שמגוון התנועות רחב יותר כך האימונים יהיו אפקטיביים יותר ולא פחות חשוב, גם מעניינים יותר.

המדע הוא בתנועות

השבועות הראשונים בתוכנית מוקדשים להיכרות עם עולם התנועות שלנו. בכל אימון נלמד תנועה חדשה, נעשה את ההתאמות הנדרשות בשביל שכל אחד יוכל לבצע לפי רמתו ונתרגל את התנועה עוד ועוד. אחרי מספר אימונים שבהם למדנו ותרגלנו מספר תנועות, נוכל כבר לעשות אימון משולב ולהשתמש במגוון תנועות. לאט לאט נצבור עוד ועוד תנועות וכך האימונים יהיו מגוונים ומעניינים יותר. אז אל תילחצו אם בהתחלה זה מרגיש טיפה מונוטוני או “משעמם”, נסו למצוא את הכיף שבתרגול החוזר וזכרו את המשפט המנחה אותנו באימונים practice made perfect.

הקסם הוא בהסבר

“מה שלא יהיה פשוט, פשוט לא יהיה”. ככלל אנו דוגלים בפשטות ואת רוב האימונים שלנו ניתן לבצע כמעט בכל מקום. גם הציוד בו נשתמש הוא מינימאלי ותמיד תוכלו לאלתר ציוד כושר ממגוון אביזרים שנמצאים אצלכם בבית. אנחנו נעשה ככול יכולתנו שהאימון יהיה נגיש וברור לכם, אבל אם לא הבנתם תנועה או חלק באימון אנחנו כאן תמיד לעזרתכם עם צוות המאמנים שלנו.

הכיף הוא בקהילה

“הקיפו את עצמכם באנשים שיאפשרו לכם להפוך לטובים יותר בכל יום”. זה המוטו שלנו ולא סתם. להתחיל להתאמן זה קשה, להתחיל להתאמן לבד זה אפילו יותר קשה. אחרי שנים של אימון קבוצתי אנחנו מכירים בכוח שיש לקבוצה ולכן התוכנית שלנו מאפשרת לכם להיות חלק מהקהילה המתאמנת שלנו עם אימונים משותפים בזום, לייבים ברשתות החברתיות וקבוצה סגורה בה ניתן לשתף ולהתייעץ עם מתאמנים אחרים ובעיקר לחלוק את החוויות שלכם מהתוכנית ומהאימונים.

המפתח הוא בהתמדה

לאחר שנים של אימונים בעצמנו ואימון אנשים אחרים המסקנה היא חד משמעית: עקביות והתמדה הן המפתחות להצלחה. כן, גם כשמדובר בכושר גופני, היצמדו לתוכנית והתמידו בה. לכל אימון, תנועה, סט או חזרה יש משמעות ולכן חייבים להיצמד לתוכנית בשביל לקבל ממנה את המקסימום ולהתקדם. ברגע שמדלגים על אימון או מבצעים סטים או חזרות בדרך שונה ממה שכתוב אתם מפספסים את מה שצריך לקבל מהתוכנית. לכולם יש ימים טובים יותר וטובים פחות, לא תמיד נצליח לעשות את כל מה שרשום באימון אבל הכי חשוב שתתנו את הכי טוב שלכם וככל שתתמידו באימונים כך תמשיכו להשתפר. תזכרו – ברגע שקמתם מהספה ועשיתם משהו מהאימון אתם כבר מנצחים, קצת זה עדיף על כלום!

הסוד הוא בעצימות

באימון קצר בעצימות גבוהה נוכל לבנות מסת שריר ולהוריד אחוזי שומן מהר. בדרך כלל, מה שחשוב באימון גופני הוא רמת העצימות ולא משך הזמן שמתאמנים. ממש אין צורך לבזבז כמה שעות ביום על אימונים ארוכים ומפרכים. ריכזנו עבורכם את האימון היומי לחצי שעה ואנחנו מבטיחים לכם שהאימון יהיה מאוד אפקטיבי, אבל, זה תלוי בהשקעה שלכם. אתם חייבים לצאת מאזור הנוחות. לרוב האנשים יש נטייה לעשות את מה שקל ומוכר. מי שאוהב לרוץ, רק ירוץ. מי ששולט בתרגילי משקל גוף נוטה להישאר איתם. אבל כמובן שככה יהיה קשה מאוד להתקדם. רק ברגע ש”יוצאים מאזור הנוחות” ונענים לאתגרים חדשים מצליחים להשתפר ולהתקדם לעבר השגת המטרות.
קצת לפני סיום, קבלו מאתנו טיפ של אלופים – קחו את עצמכם ואת האימון ברצינות. תקבעו לעצמכם מראש את הזמן שבו תבצעו את האימון. ממש כמו פגישה עסקית, קובעים ביומן ומגיעים בדיוק בזמן. 

×

שלום!

לחץ על אחד מהנציגים שלנו למטה כדי לשוחח בצ'אט או שלח לנו דוא"ל: yvfitness.info@gmail.com

× צריכים עזרה?